ballilokum3 cetin01 öyle mi dersiniz kızım şuan 2 yaşına yeni girdi eşim ikinciyi istemeye başladı bende kararsızım çok
cetin01 ballilokum3 benimde ilkim kız kızlar uysal oluyor oğlum doğduğunda kızımın pek zorluğu kalmamıştı suan çok iyi anlaşıyorlar kardeşine çok sevgi dolu sürekli oynatıyor
serendipty cetin01 evet ama en azindan ben merkezcilikten cikiyor buyuk cocuk diger turlu kiskanclik ve kavga daha olasi ayrica buyuk cocuk ihmali erken yasta travma yaratiyor
cetin01 serendipty çocuktan çocuğa değişebilir benim kızım hamileyken karnımı kardeşim diye severdi birbirlerine çok bağlılar birlikte oynuyorlar kıskançlık filan olmadı çok şükür