Mehmethan0920 Kanguru öneriniz var mı? Sizce kullanımı rahat mı? Bugünlerde onu araştırıyorum. Yardımcı olursanız sevinirim 🥰
Besteee Mehmethan0920 hem anne hem çocuk için çok rahat bence biz severek kullanıyoruz solomom kullanıyorum
Deniz_bora Mehmethan0920 ergobaby e bakabilirsiniz ilk Aydan beri kullanıyorum şimdi 4 aylık olduk çok da rahat dışa doğru da bakıyor
Mehmethan0920 Besteee ben de araştırıyorum da her marka tabi ki de kendini övüyor bakalım hangisini alacağız
Mehmethan0920 Deniz_bora benim bebeğim 3 aylık. Bir yere giderken ve evde iş yaparken kullanmak istiyorum bakalım hangisini alacağız
shuaysegul Bence çok rahat ben joker baby'den tripper modeli aldım çok rahat ettim baya kullanışlı uzak bir markete veya anneme gidecek olsam bebek arabasıyla dolmuşa otobüse rahatça kullanamadığım için o yüzden aldım 😍
Mehmethan0920 shuaysegul ben dolmuş kullanmıyorum her yere kendi aracım ile gidiyorum ama evde veya alışveriş merkezlerine gittiğimde kullanmak istiyorum
Elif-ecre Bana da bugün geldi sipariş ettiğim. Mamadusbaby kanguruları. İnstagramdan inceleyebilirsiniz. Büşranur çalar, yasak elma seti, motivasyon annesi sayfaları öneriyor ve kullanıyor ama ben daha kullanamadım tabii
Kumsall87 Ben kanguru aldığıma pişman oldum neden dersen kışın bebekleri kalın giydirdiğimiz için kangurunun içinde rahat olamıyorlar e ince de giydiremeyiz bu soğuklarda anlayacağın elimde kaldı 2-3 kere anca kullanabildim ama evde kullanmak için istiyorsan sling alabilirsin onlar rahat oluyor
Mehmethan0920 Kumsall87 bunu söylediğiniz iyi oldu. Doğru diyorsunuz aslında. Bebeğim şimdi 3 aylık yaza zaten büyüyecek ve kullanamayacağım. Ev için sling mantıklı olabilir