yellowmom8 Kullanan varmı doktora emzriyirım dediğim halde bi ton ilaç yazmış eczacı gaviscon diısın da bisey verilmiyor dedi napıcagımı şaşırdım
BeMelly L yellowmom8 canım bende dün gece midemdrn acile gittim nexsuim verdiler iç ama üç sar sonra emzir dedi pek guvenrmedincdogrusu sağdim döktüm sonra emzirdim
ballikokaraniko yellowmom8 mide rahatsızlığım var hamileyken ve emzirirken doktorum hap olarak pulset , şurup olarak rennie duo vermişti danışarak kullanabilirsiniz aşırı rahatlatır
Gzide32 Ben ülser atlattım bunu da herkese öneririm 8 9 damla çörek otu yağı için ağrıyı o kadar hızlı hafifletiyor ki ilaçlara ihtiyaç duymuyorsunuz
Niihhaann Hamile kaldığımdan veri pulcet kullanıyorum. D gurubu ilaç olduğu için bünyeye de bebeğe de hiç vir zararı olmadığını söyledi doktorum
annediyebiri Niihhaann sabah akşam aç karnına mı içiyorsunuz? Yemeği hemen mi yiyorsunuz bekliyor musunuz
Niihhaann annediyebiri sadece sabah içiliyor aç karnına hemen de yemek yenebilir ama ben genelde 1 2 saat bekliyorum