Yigitefeninannesi_ Ne durumdasınız anneler bizimki sürekli bi ağlama hali herseye ağlıyor, kızıyor 4.5 gündür böyle atak mı nedir sizde durumlar ne
Mertveannesi2211 Yigitefeninannesi_ 14 ay 3 günlüğüz benimki doğduğundan beri ağlamayı sevdiği için atak dönemlerini bilmiyorum artık 😅 çok yaramaz valla bitik haldeyim yada haldeyiz diyeyim 🤦♀️
Emily37 Yigitefeninannesi_ 14 ay 17 günlük.buaralar inanılmaz huysuz ve iştahsız.dün tüm gün hiç uyumadı gece 12’de uyudu ve sürekli ağladı.diş çıkartıyor onun huysuzluğu büyük ihtimal ama atakta olabilir emin değilim🤦🏻♀️Sakin olduğu tek yer sokak ve hava buz gibi olmasına rağmen hergün yarım saatliğine dışarı çıkıyoruz gezsin diye
Barbekusos Yigitefeninannesi_ off keske sadece ağlasa. 3 4 gündür kendini yerlere atıyor çığlık kıyamet. Uyku gerilemesi de varmış bu dönemde ama uyku bizde hiç ilerlemedigi için gerilemeyle ilgili farkındalığım yok ahahaha
melo10 Yigitefeninannesi_ bizde 14ay 9günlüğüz bizde de sıfır iştah em sevdiği yemekleri yapıyorum 1 2kaşık alıyor sonra ağzını kitliyor
Yigitefeninannesi_ Mertveannesi2211 14 ay 7 gunluguz 4.5 gündür bi ağlama krizleri herseye ağlar oldu anlamadım atak mı nedir bu ayarları bozuldu çocuğumun 🤣
Mertveannesi2211 Yigitefeninannesi_ benimki doğduğundan bu yana ayarsız o zaman 🤣🤣 oğlumun da bu ara iştahı pek yok bizde 4.5 gündür değişen tek şey bu zaten çok iştahlı değildi iyice gitti olan iştahı
Yigitefeninannesi_ Emily37 10 gün var aramızda diş değil eminim bizimki ama bizimkide inanılmaz huysuz ağlaması kaç gündür bitmiyor ayarları bozuldu çocuğun
Emily37 Yigitefeninannesi_ atak dönemindeymişiz canım şimdi baktımda🤦🏻♀️Bizim son 10 günmüş.ne zaman biticek bu dönemler.benim ikinci bebeğim bu ilkim hiç böyle değildi.ne dişi çıkarken ağladı ne başka zaman.sadece hastalandığında huysuzdu birde hiperaktifti.maşallah bu cadı hem ataklı atarlı hem hareketli hem bir ağlıyor sanırsın dövüyoruz çocuğu öyle böyle değil🤦🏻♀️
Mertveannesi2211 Barbekusos ayy benim oglumdan bir tane daha varmış yaa benimki de kendini yerlere atıyor istemediği şeyler olunca
Yigitefeninannesi_ Barbekusos şükür uyku gerilemesi falan yaşamıyoruz en kısa sürede geçmesi dileğiyle
durukusunannesi_ Yigitefeninannesi_ benim kızım 14 ay 11 günlük ama öyle ağlaması huysuzluğu yok sadece elinden bişeyi alırsak istediği şeyi yaptırmazsak ağlayıp kendini yere atıyor bir kaç hafta önce kafa atıyordu onu unuttu şükür 😄hiç iştahlı bi bebek olmadı ona bişey diyemiyorum. Ama şuan bana aşırı düşkün o beni çok yoruyor oynamıyor kendi başına kucak istiyor ben oturuyorum kucağıma geliyor
Yigitefeninannesi_ durukusunannesi_ evet bizde de düşkünlük var ve ağlama krizleri bu aylarda bebisler böyle demekki 😊🙂
yasminmomy Yigitefeninannesi_ 13 aylıktan beri hep mızmız herşeye aglıyor sürekli kucak istiyor beni istiyor uykular desen nanay gündüz 20 dk uyuyor bütün gün sınırlı huysuz oluyor gece desene saat başı bazen 10 dakikada bır uyanma daha sayıyım mı😏 diş çıkarıyor oda üstüne
yasminmomy Yigitefeninannesi_ umarım geçer tek uykuya mı geçiş yapmak istiyor bılmıyorım bi uyku yapıyoruz az gelıyor ıkı yapıyoruz gündüz çok gelıyor uyuması 12 buluyor Allah kolaylık versın hepimize 😅
Ruya_sahin35 14 ay 10 günlükten selammm uslu sesiz olan kızım gitti yerine hırçın herseye ağlayan sürekli kucak isteyen yanından ayrılmamı istemeyen bir bebem geldi 1 aydır bu şekildeyiz 🤦♀️
Yigitefeninannesi_ Ruya_sahin35 14 ay 7 gunluguz bizde 1 haftadır bu şekildeyiz bir an önce geçer inşallah