gncglozclk Kızlar bu damla dolapta duruyor ya kızım daha 12 gunluk her gun 5 damla veriyorum ama soguk sonucta hasta eder mı ki
Query gncglozclk canım hasta etmez dolapta saklanır eğer ishal kabız durumu varsa 10 damla vermen gerekir günlük eğer böyle bir durum yoksa etkiden kastınız nedir? Gaza yazıyor ama o kadar aman aman engellemiyor yani. Hani gaz için diyorsanız iki ilaç kullanmanız daha iyi olabilir.
aTeacher-aMommy gncglozclk ben kullanıyorum 2 aylık kızım var. Direkt vermiyorum ılıklaştırıp öyle veriyorum
yirmiikikasim23 gncglozclk bizde 3 gunlukken basladik kullanmaya yarari varmi yokmu cok anlayamiyoruz gazi da ara ara oluyo
semosderler churchil benim doktorum ilam verdiğinn gibi dolaba koyman gerekiyor dedi hatta eczacı bile ilacı 2 dklık mesafeye bile yollarken yanında buz verdi , evet çok soğuk ama zaten 5 damla olduğu için sorun olacağını sanmıyorum
yirmiikikasim23 churchil kesinlikle dolapta durmasi lazim hatta bazi eczaneler evin uzaksa buz kupuyle beraber veriyolar
gncglozclk semosderler bende dolaba koydum bana da aynı seyi eczacı dedı buzda verdı yanında zaten uzerinde de yazıyor 12 bebegım ya mide kucuk olunca acana diyorum üşütür mü
churchil gncglozclk açılmadan önce dolapta durması lazım açıldıktan sonra oda sıcaklığında durabilir. 4 hafta içerisinde de bitmesi gerek
gncglozclk churchil Allah ala ya bana niye eczacı oyle dedi yanında bıde buz verdı kaldı ki üzerinde bıle yazıyordu napım sımdi bilemedim
twinsmomm2 gncglozclk bize de açıldıktan sonra oda sıcaklığında kalabilir dedi hem doktorumuz hem eczaci o şekilde kullanıyorum 3 haftadır falan
churchil gncglozclk 4 haftadan sonra kullanılırsa diye okudum ben de aynı şeyi. Yani bozulmuyomuş da etkisi azalıyomuş kullanmaya devam edilirse
semosderler churchil teşekkür ederim bende okudum ama doktorum verdiğin gibi unutma dolaba koy dediği için onu dikkate aldım ben
churchil semosderler siz bilirsiniz 🤷🙂 tereddüte düşmeyin diye paylaşayım dedim bebişlerin hasta olması konusunda
semosderler gncglozclk biz kızım boyu uzun ama kilosu genetik faktörlerden kaynaklı çok hızlı ilerlemiyor diye kullanmaya başladık 2 hafta falan oldu ben henüz hiç bir belirti görmedim
churchil gncglozclk ben gaz için değil de bebeğim kakasını yapamadığı için kullandım sanki şişenin bitimine yakın işe yaradı bizde. Emin değilim yani onda da ama arkadaşım memnun kalmıştı gaz konusunda