sevo05 Doğum sonrası aşırı kilo verip diyetisyene giden var mı? Nasıl bir liste yaptı size? Fayda gördünüz mü? Bilgi paylaşımı yapalım ☺️
Evaninanasi sevo05 aynı şeyi araştırıp duruyorum ama kilo almak için diyet uygulayan insan sayısı yok gibi bir şey 😂 ben de bebeğimin az daha büyümesini bekliyorum başlamak için. Yazan olursa ben de göreyim 🫶
bsrshtrk sevo05 kız kardeşim kilo almak için hasta maması içti nutricia markası. Ama kardeşim hamile değildi. Bir sınava hazırlanıyordu 6 ayda istediği kiloyu aldı. Çok sağlıklı bir şey değil.
sevo05 @Evaninanasi Hamzaninannesi1411 bsrshtrk Bende bugün devlet hastanesinde diyetisyene gittim çok hızlı bir şekilde liste verdi gönderdi. Bir ay sonra gel dedi. Yazdıkları da çok sağlıklı şeyler değil bilemedim. Özelde bi diyetisyen var haftalık takip yapıyormuş bide ona gideceğim. Kilo almak vermekten daha zor diyorlar 🤔
Misssitare Ben bekarken kilo almak için diyetistene gitmiştim ama pek alamamıştım. Bünye meselesi sanırım olmayınca olmuyor.
bsrshtrk sevo05 kesinlikle kilo alayım derken sağlığını bozabilirsin. Vaktin varsa sporla da kilo aldırıyorlar onuda bir araştır.