melike1yigit Korunmak için ne kullanıyorsunuz acaba kafam çok karışık doğum kontrol hapı kullananlar hangisini kullanıyorsunuzz birde adet düzensizliği olanalr yazabilir mi helppp
hirambaby melike1yigit Prezervatif ile korunma yaşıyoruz. Emin olmadığımız durumlarda ertesi gün hapina yoneliyorum
neanladinyurdagull melike1yigit 2 ayı geçti doğum yapalı 2 çocuğum var birdaha tobe Allah korusun sırf korkudan eşime yanaşamıyorum haplar dengeyi bozduğu için prezervatif kullanacagiz artık bir ara koltuk altı implant taktırmayıda düşündüm ama bakalım