16momm
Şu an büyüdü benim ki ama o dönem sizinde dediginiz gibi hırıltı vardı. Doktor geçecek dedi geçmedi.
Yani burnu cok tıkalı ise bir seferde bikac kez gün içinde 2-3 kez yapın derim anca cocuk rahatlıyor zaten öyle hemen gecmiyor bu durumda.onu siz bebeginizin tıkanıklıgına göre kendiniz ayarlayın. Burnundan kan gelmedigi sürece sıkıntı yok. Gelse bile korkmayin. Geldigi zaman bırakırsınız.
Bizimki şimdi baska boyuta girdi
Tam 2 yasına kadar bekledim. En sonunda geniz eti oldugu cıktı. Umarım sizde yoktur