kumsallavin Çok küçük çok korkuyorum anneler ne zmn iyileşir ne yapmam lazım war mi aranızda yaşayan ne kadar sürede gecti nasıl gecti
Zinnetnur kumsallavin 4,5 aylıkken yaşadık hava tedavisi antibiyotik ve bol bol burun yıkama yaptık . Aşırı balgamı vardı hırıltı vardı göğsünde sürekli sırtına vurun öksürdükçe balgamı attıkça rahatlıyorlar 1 haftaya toparlamıştı biizmki şükür geçmiş olsun
kumsallavin Zinnetnur aynı şikayetler war hastanede yatıyor suan 4 gündür yatış vermiş doktor burnunu sık sık şırıngayla temizliyorum çok hiriltisi war göğsünde doktor o yüzden taburcu etmiyo antibiyotik tedavisi ve hava veriolar
kumsallavin Zinnetnur ben çok geç farkettim hastaneye götürdüğümde doktor çok ilerlemiş 2 saat geç gelse bilinci kapanicakmis dedi
Eftelya-29 Korkmayın geçer oliyor.bebeklerde emziriyorsaniz bol bol.cig sarımsak yiyin doktor hava antibiyotik tedavisi vermiştir zaten
Zinnetnur kumsallavin bize yatış vermemişti doktor genel durumu iyidi hasta bebek sürekli uyur vs bizimki yine yaramazlık peşindeydi o haliyle 😂 o yüzden yatış yapmadık antibiyotiği evde kullandım havayı günde 3 kez uyurken verdim burun yıkama zaten sürekli yaptım günde 6-7 kere falan
Zinnetnur kumsallavin ooo çpk geçmiş olsun . Umarım erkenden toparlar . Doktor kontolünde olmak her zaman daha iyidr sıkmayın canınızı bizde covit olmuştu 2 aylıkken o yüzden yatmıştık aşırı yksek ateşi vardı ama sadece o yüz den kontrol altındaydı ama çabuk atlatıyor bebekler