Gamzeli2206 😢😢 İnşallah normaldir ya ben de eşimle annem yoktur bi şey diyince fazla üzerinde durmamıştım. Anne karnındaki duruşundandır, daha yeni doğdu zamanla düzelir dedim ama burda şimdi bu postu görünce gene başımdan aşağı kaynar sular döküldü 😭