Cansel_in Bebeğim 8 aylık oldu bugün ama emeklemiyor daha ayakta destekli duruyor. Böyle olan var mı aranızda kızlar ?
Pnarr94 Cansel_in benim kızım hiç emeklemedi yaşında yürüdü ☺️ her bebek emekleyecek diye bir şey yok sağlıklı olsunlar yeter ki
Derya0655 Cansel_in emekleme her bebekte olmuyor ama insan istiyor galiba 😂 oğlum 8 ay 14 günlükken sürünmeye başladı. Şu an 9 Aylık komanda gibi sürünmeye devam
theblackvirgo 8 aylıkken bekledim emeklemedi 1 hafta sonra emekledi çok güzel duyguymuş heryeere peşimden gelmesi sgsgsggs biraz sabırlı olun bide her cocuk emeklemezmis yani her çocuk farklılık gosteriyoe
hayalperest2310 Cansel_in bir anda oluyo hiç kafaya takma kızım 9 ay 23 günlük annemlere gittim yeğenlerim ordan oraya gitti emekleme pozisyonuna girip emeklemeye çalışırken birde sabah kalktım emekliyp ayağa kalkıyo iki haftada bende şaşırdım 😅
Yekbarnes Cansel_in benim oğlum 11 aylık olacak 3 gün sonra. Önce ayakta durdu destekli şekilde ve sıralamaya başladı, 1 haftadır emekliyor
Arzuturhan 8 ay 13 gündür bizde de yok daha bir yere tutunup kalmak istiyor dizinin üstüne kalkıyor arada ayaklarına da basıyor . Ana emeklemesini bende çok istiyorum . Salı günü nöroloji gidicem gelişime baksın diye içimde kalmasını istemiyorum