Bebegim yoğun bakımda kaldığı için geldikten sonra memeyi hic kabul etmedi biberon ile sütümü sagip veriyordum ilk zamanlar ve çok kötü hissediyordum sonrasında silikon ucu denedim biberona benzediği için aldı ve onunla devam ettim bunu neden söylüyorum çünkü direk göğsümden emmese de silikondan emmesi bile benim için büyük mutluluktu şuan 6 aylık olduk ve 5. Ayda bıraktık biraz sabret illaki bırakacaktır kendini düşünüp uzme diye söylüyorum önemli olan etmesi nasıl olursa olsun zamanla kendi atıyor çıkartıp