Mucahitimbenim ikiprensannesi53_ benim muhatabım siz değilsiniz merak etmeyin benimle aynı durumu yaşayanlar muhatabım
ikiprensannesi53_ Mucahitimbenim ay bide tersliyosun madem her yoruma tepki vereceksin ne işin var burda
Mucahitimbenim ikiprensannesi53_ etkiye tepki benim yaptığım siz terslediniz karşılığını aldınız sadece
Bir-prens-annesiii Mucahitimbenim evet bende ilk spiral takıldığında düzenli 2 defa oldum sonra 2 ay olmadım 2 ay sonunda oldum bakalım bu ay olucak mıyım
Mucahitimbenim Bir-prens-annesiii en son taktıktan bir ay sonra gitmiştim doktor artık gelmene gerek yok yılda bir kere kontrol yeterli demişti
Bir-prens-annesiii Mucahitimbenim anladım bana 3 ayda bir geldiler Salı günü gittim en son artık 6 ayda bir gel dediler
Elfelf475 Mucahitimbenim emziren insanlarda ilk sene düzensiz olması normal benim de çok düzenliyken 40 gün olmadığım olmuştu