aybarssmom_ Kızlar hem emziriyorum hem mama veriyorum her emzirme sonrası kalan sütü sağıyorum sütü arttırdığını söylediler. Mama yerine kendi sütümü vermek istediğimde miktarı ne kadar olmalı? Bir aylık bebeğim.
tubasd aybarssmom_ ne kadar içerse verin çünkü emdiğinde ne kadar içtiğini bilemeyiz doydugunda almaz zaten
Wanderlust aybarssmom_ mamayi doktorunuz mu onerdi? Yani emzirdikten sonra hala sut sagicak kadar sutunuz varsa mamaya gerek oldugunu dusunmuyorum kaldi ki sagim makinesi cocuga gore %30 daha az vakum uygular cocuk sagdiginizdan cok daha fazlasini emer aslinda ilk 3 ay icindeyseniz 7/24 emzirmelisiniz hem sutunuz de artar bebeginiz kac aylik bilmiyorum ama once aylik kontrolunde kg bakin bazen ilk zamanlar sut az diye mamaya baslatilip sonradan biraktirilabiliyor. Bir sagdiginizi verdiginizde ne kadar icerse o kadar icicek belli bir miktar yok her cocuk farklidir cocuga bagli.
aybarssmom_ Wanderlust evet doktorumuz önerdi doğduğundan beri mama takviyesi veriyoruz sütüm geç geldi. 1 aylık bebeğim bugün kontrolünde 3600 Gr geldi az buldu kilosunu mama takviyesine devam dedi, üzülmedim değil 😏 emzirdikten sonra sağıyorum 30 ml den fazla çıkmıyor
Wanderlust aybarssmom_ hic uzulmeyin kendinizi yetersiz hissetmeyin zaten gec gelmis zamanla articaktir buyudukce daha cok cekiyorlar endise etmeyin sagimdan sonra bile 30 cikmasi cok iyi strese girerseniz sutunuz azalir ferah tutun icinizi ayrica mama da kotu birsey degil ki kaldi ki dogumdan itibaren mamayla beslenen cocuklar da cok var bu sizin elinizde degil hormonal bir durum uzulmeyin hic kendinizi yipratmayin gunlerinizin tadini cikarmaya bakin🌸
kimbumadam aybarssmom_ canım pompanın vakumu tüm sütü çekemiyor. Bide süt anlık üretiliyor oda bebişin ağzı ve tükürük bezleri memenle buluştuğu zaman :) Yani sağcaksan sağ yine ama buzluğa at onun yerine yine emzir Mamayıda bebiş uyumadan önce ver böylece yine sağmak için vakit bulmuş olursun Bide süt gelmese bile sağmaya devam et emdikten sonra 30 cc çok iyi bu arada
aybarssmom_ Wanderlust çok teşekkür ederim 🌼 sanırım bebeğim tam anlamıyla göğüslerimi boşaltamadığı için doymuyor artık akışına bıraktım 😊
aybarssmom_ kimbumadam bebeğim memeyi boşaltamadığı için doymuyor olabilir mi sizce ☹️ önce emziriyorum hâlâ aranmaya devam ediyorsa 2 ölçek mama veriyorum. Beni o kadar çok sütümün yetmediğine inandırdılar ki ne yapacağımı şaşırdım. Normalde günde 2 kere mama veriyordum doktor zayıf falan diyince her arandığında vermeye başladım bugün. Dün sağlık ocağında da anne sütüyle 500 Gr alıyorsa bebek normal demişlerdi bizimki 600 Gr almış oldu gayet normal dediler herkes farklı bişey diyor 🤦🏻♀️
kimbumadam aybarssmom_ bencede normal hem az değildir belki yağlı falan oluyor ya beslenmene dikkat edebilirsin Bu arada bebiş gaz olunca da aranır seni istediği zamanda aranır tek bildiği şey emmek çünkü
elifsn Emzirme danışmanlığı aldım, günde 4 kere 90cc mama veriyorum, sağdığım sütü bir mama yerine veriyordum yani 90cc süt emzirme sonrası
elifsn aybarssmom_ yani gereken bilgileri söyledi ama maalesef ben uygulayamadım, genelde emzirme sonrası sağımı önerdi zaten