Kızlar bebeğim 8 aylık birden yerde otururken yuvarlandı yanağını dolabın kenarına vurdu çok kötü morardı sıyrıldı kanadı biraz hemen buz koymaya çalıştım koydurtmadı fazla 2 gün oldu morarama sarılaştı iz duruyo iz geçermi kalırmı acaba iz kalmasın diye bişey yapmak gerekiyormu annem onları hücreleri hızlı çalışıyo iz kalmaz diyo ama ben korkuyorum kalıcak diye kocaman kırmızı çizgi şeklinde