Kızlar emzirdiğim için saçlarım hastalıklı gibi inanılmaz dökülüyordu ve bi türlü baş edemiyor duşa girmek istemiyordum nerdeyse. URBAN BİOTİN & CAFFEİNE yi çok önerdiler birde urbanın yine saç dökülme karşıtı spreyini inanılmaz işe yaradı kullanıpta memnun olan yada olmayan varmı acaba :))