Arkadaslar gerçekten artık kendimi çok çaresiz hissediyorum nolur geçecek deyin düzelecek deyin
Kızım 26 aylık 2.azı dişleri çıkıyor üstten 2 tane yeni patlamıs herhalde alttan da geliyor cünkü göstermiyor net konuşamıyorum
Ya bu nedir cocuk sevdigi be varsa şimdi yemiyor ya yargılamayın hic kahvaltıda puding yedi ya onu istedigi için 2 lokma yesin diye yaptım mecburen
Onun dısında corba istemiyor yemek türü istemiyor köfte yiyor puding yiyor bu baska bısey yok be yapcam böyle herşey normale dönecek mi nolur geçiyor deyin bana