mavikelebek4 Kızlar 15 aylık kızım var öğün oluşturmak istiyorum sabah 7-8 de kalkıyor nasıl öğün oluşturmalıyım bugün çorba yaptım ama belli ki canı istemedi erken saat yemedi iştahla 9 da başlasam olur mu?
Melmus mavikelebek4 kalkinca corba mi veriyorsunjz uyandiktan sonra kahvalti versenoz 30 dk sonra falan aman ben diyorumda benim kizimda 13 ay 8 gunluk sikinti yememiz