Merhaba benim kızımda 2 aylık olacak.. Merak,etmeyin hepsi aynılar. Çok nadir ağlamayan uslu bebek. Ki ağlamak onların iletişimi. Sağlik aslında. Bende çok üzülüyorum öyle ıkınınca falan kırmızı olunca ya da ne derdi var anlamıyorum ama biliyorum normal her şey .. Bebekler böyle olur. Böyle dediğime bakmayın sürekli ağlıyorum 😄🧡 annelik böyle delilik sanırım bazen kızıyorum ona ne var kızım uyu lütfen,falan diye sonra üzülüyorum sanki anlıyo niye kızdım diye… Çok garip haller..mesela biz koala gibiyiz sürekli kucakta evi geziyoruz ritmik danslar eşliğinde anca uyuyo beyaz gürültü ninni herşeyi deniyoruz yinede yatağa koyunca uyanıyo… Geçecek diyip ağliyorum 😄