Selam kızlar bebeğim 4 ay 21.gunluk. Şubatın 5′i gibi işe başlayacağım inşallah. Ücretli öğretmenlik yapıyorum sabah 8 öğlen 12.30a kadar. Bebeğim sadecee anne sütü alıyor. Daha önce sütümü de hiç sagmadim. Süt bırakacağım giderken ama bu aylarda ki bebeklere kaç milim Süt içiyor. Biberonla versek meme reddi olur mu. Kaşıkla mi versek acaba. Biberona alışırsa emmez diye korkuyorum