asaf23 esrakdgn1 bol bol emzirin bir de balkabağını pişirip bol tahinle yiyin sütünüzden bebeğinize geçsin hemen geçer inşallah bizde sarılık sorunu yaşamıştık ertesi güne hemen geçti sarılığı
1kizannesi63 esrakdgn1 canım çok sık emzir ne kadar sık emzirsen o kadar erken geçer bebek istemesede sen zorla emzir
UcuBulunamayanBant esrakdgn1 sık sık besleyip mama takviyesi yapin baskada yapilacak bisey yok. Benim oglumun 18ile yatisi verilmisti ondsn tecrube edince kizimda dogar dogmaz direk mama takviyesi vererek besledim sukur onda bı sıkıntı yaşamadık
ikibaloglanannesi Bol bol emzirdim gündüz 45dk da bir . Gece alarm kurup 2 saat bir emzirdim. Mama takviyesi de yaptım 3 saatte bir. Evde 10 gün ışığı açık bıraktım gece. 1 hafta içinde düşmüştü.
Tugbakkzn Annem hastaneen çıktığımızda bir çay kaşığı salatalığın suyunu sıkıp vermişti birde maden suyu. Çok azcik bişey icirmisti tabigki asitli şekilde değil bizim burda doğan bebeğe sarılık olmaması için bunları yaparlar çok şükür oğlumda olmamıstı birde sarı kıyafeti varsa giydirin yelek takım vs farketmez
Mavili-mavilimorcicek Tugbakkzn Yani yazmiyim yazmiyim dedim ama neden bu cahillik?anne sütü veya mama varken neden bunlar?sarılık bunları verdiğiniz için geçmez beslendiği için geçer.
neanladinyurdagull esrakdgn1 karnını sürekli tok tuttum emzirdim.Yumurtanın sarısıyla yıkadım geçti Çok şükür.Gecmis olsun hayırlı olsun
serrabusra neanladinyurdagull cig yumurtayla yenidogan bebeginizi mi yikadiniz? Enfekte olmadigi icin şükredin ve bunu kimseye tavsiye etmeyin
dietitianmom Gündüz mümkün olduğunca gün ışığı alsın perdenin önüne yatırın perdeyi açın akşamları dahi ışık açık olsun bol emzirme ve gerekirse mama takviyesi, geçmiş olsun bizimde 15.8 le 1 gece fototerapi almıştı kuzunuz sizden ayrılmasın inşallah ☺️
Burcukumsal esrakdgn1 bol bol emzirdim 1 saatte 2 saatte ve gece mavi gece lambası aldık mavi ışık yaptık
anonim99 esrakdgn1 mama takviyesi yapabilirsin bol bol emzirme dışında. Ama sana tavsiyem emzirmeyi ön planda tut mamaya çok alıştırma göğsünü 3 veriyosan mamayı 1 ver. Benim bebeğimde sarılık olmuştu doktor mama takviyesi dedi sütüm de azdı sanırım. Bebeğim mamaya alıştı biberona 3 ay içinde de beni bıraktı. Kaşık biberon ya da şırınga vs kullanabilirsin ben pişmanım
ttuuggcceeoozzccaann esrakdgn1 bolca yedirin emzirin güneş olduğu günler hemen pencere önüne koyun bacaklarından güneş alsın. Biz bu şekilde çok şükür hemen atlattık
urasyusuf esrakdgn1 benimde 3 günlük 14 cıktı 😞 yemesi lazım uyanmıyor hep uykuda ne yaptıysak olmuyor mama veriyorum sütümde gelmedi mamayıda icmiyor
blgn345 esrakdgn1 biz mavi let aldık odanın içi masmavi oluyordu geceleri üzerine de mavi yazma örtüyor dum geçti
Tugbakkzn Mavili-mavilimorcicek anladığım kadarıyla siz cahil değilsiniz siz yapmayın olur biter neden bu kadar duyar kastınız anlamış değilim hiçmi kimsenin annesi babası büyüğü bu tarz bişey yaptırmadı mı ben bunu yapmak zorunda diye bir kelime kullanmamışım bunları yaptılar bana demişim ayrıca anne sütü veya mama her bebek tüketmek zorunda beslenmesi açısından sürekli verilen birşey değil o dediklerim ki elinizde telefon var madem biraz arastırın şekerli suyun salatalık suyunun sarılığı düşürdüğünü anlarsınız o cahillik diye adlandırdığın sıfatla kaç kişi çocuğunu büyüttü ki buna benm annemde dahil 3 çocuk büyütmüş ayrıca birşey daha hatırlatmak isterim doğan bebeğin agzına zemzem damlatmak ve hurma sürmek sünnettir
Mavili-mavilimorcicek esrakdgn1 Sürekli besleyin.Eger emiyorsa ve uyuyunca uyandiramiyorsaniz kaşık biberonla sütü yada mamayı verebilirsiniz.Dilinin üstüne dokeceksiniz boğazına doğru değil.Evin neresi güneş alıyorsa bebeğinizi oraya yatırın perdeyi açın direkt güneş ışığı alsın doktor önermişti faydası çok.