Ben normalde bırgun onceden sarar dıgersı gun pişirım mısafıre yada ogun yaparım ama bırgun dondurucuya koymak durumunda kaldım pısırdıkten sonradangayet lezzetı yerındeydı bazıları buzluk tadını alıyor sız daha sulu sulu yapmayın ıcını domatesle bırsey olmaz guzelce kapatırsan