ozgeAK06 Anneler yardım gece beslenmesini kesmek istiyorum yaşını yeni geçti emerek uyuyor ama gece beslenmesi çok yordu artık tecrübelerinize ihtiyacım var
Kurabiyemina ozgeAK06 ben de kesemiyorum sürekli bunun için uyanıyor,uyanınca su teklif ettim daha çok ağladı