Eag Zynp ben kullanıyorum memnunum. İçi çok geniş olmadığı için bebek dönemiyor, sarkamıyor. Bu yönlerden işimi kolaylaştırıyor
Eag Zynp aşırı geniş bir tepsi değil ama bence yeterli. Temizlemesi için ben hiç çıkarmıyorum tepsiyi, siliyorum o yüzden benim için kolay
Kuzeyinaanesi 5 ayliğız ve cok rahat kullanıyoruz. Ici küçük olduğu icin dönemiyor ve oturmayı öğrendi bu sayede 😉
Eag Cutebaby sırta konulan minderini aldık evet gerek var bence. sırtını acıtır diğer türlü. Bir de aşırı dik oturmak zorunda kalır
Zynp Cutebaby alsak mı napsak 🤔bime 16sında gelecekmiş uygun fiyatlı ama aldığıma değer mi bilmiyorum eşim BİM’den almayalım dedi ikeadan alcak gibiyim bu durumda
Cutebaby Zynp bende ikeadan alacağım büyük ihtimal bim e geleni eşim almaz ama. Minderini de almak gerekiyormuş bebeğin kaç aylık
ZeySa Zynp ikea ve bime gelen farklılar,bu tarz mama sandalyelerınde en sağlam ikea bende ondan alıcam