Bu benim arkadaşlarımla aramda fikir ayrılığına sebep olan bir konu
Sizlerinde düşüncelerini merak ediyorum
bebekliğinden beri bir kaç arkadaşım uyku eğitimi almamı,bebeklikten kendi kendine uykuya geçmesini söyledi.
Bense beraber sarılıp uyumayı ne biliym dokunarak uyumayı tercih ettim.ileride çok pişman olacaksın dediler yemin ediyorum hiç ppişman değilim. uyku eğitimini çok desteklemiyorum
3 yaşını geçti ,işten geliyorum yemek,kişisel temizlik vs yapıyoruz,oyun oynayıp en son yatağa geçip kitap okuyup sonrada sarılark uyuyoruz.
rutinimiz oldu.
okulda da kendileri uyku odasında uykuya geçiyor.
olduki ben akşam uykusu için evde değilim her türlü tek bile uyur ,yani uykuya tek geçişte sıkıntımız yok.
çevrem artık tek başına uyusun diyor - ki haklı olabilirler
Bense zaten bütün gün yanında değilim haftaiçi zamanımız kısıtlı olduğu için onun yanına yatarak öperek uyutmayı çok seviyorum. gerçekten çok özlüyorum,o an bile yeterli gelmiyor yani..
sizleirn düşünceleri nedir?
büyükte olsa hala beraber uyuyanınız var mı?
uyku eğitimine genel oalrak nasıl bakıyorsunuz?
sizlerin çocukları nasıl uykuya geçiyor vs.