Ben ikizlerim için kullanıyorum üstü babynast altı reflü yatağı şeklinde. Hatta beşiğin içine yerleştirdim hep onda yatıyorlar hastahaneye falanda onunla götürüyorum çok rahatlar sadece bira fazla yer tutuyorlar arabada giderken ☺️Sevi bebe markası ben ebebekte görmüştüm ama gittigidiyordan daha ucuza bulup almıştım tavsiye ederim