1 hafta sonra 2 yaşı dolduruyor kızım. 4 gün öncesine kadar Emzirmeye devam ediyordum. Uyumadan önce emiyordu sadece, sonra üstünü giydir diş fırçala vs uyutuyorduk. 4 gün önce uyumadan önce gel emelim dedim emmicem dedi istemedi birkaç kez sordum istemedi. 2. Gün yine uyumadan önce sordum yine istemedi tamam dedim. 3. Gün ananemlerde kaldık sordum ısrar ettim istemedi sonra tam uyuyacağız emelim mi demeye başladı dikkatini dağıttım uyuduk. Dün gece 4. Gün hiç sormadım o da sormadı öylece uyuduk. Ben hazır başlamışken artık bitirelim modundayım ama bebeğime hiçbi açıklama yapmadım unutuyormuş gibi davranıyorum. Sizce konuşmalı anlatmalı mıyım ona bu durumu yoksa bu şekilde devam mı etmeliyim 😂 emzik bırakırken anlatmıştım kitap okumuştum bak periye vereceğiz demiştim birkaç kez sormuştu öylece bitirmiştik şimdi bunda hiç sormuyor unutmuş gibi davranıyor normal mi bilmiyorum belki de bağımız zedelenecek diye korkuyorum anlatabilmişimdir umarım 🥲🥲