Merhaba hanımlar kızım 3 ay 21 günlük normalde güzel iştahli yiyen bebek mamayı iştahsiz ve sürekli yarım birakarak yiyor bide bazen mamayı ağzına uzatyorum ağlıyor zor yiyor ne yapmalıyım bu arada Mama olarak hipp organik kulanyorum böle olanlar varmı ne yaptniz