kuzeydeniz23 Merhaba 3.5 aylık bebeğim var .emziriyorum ama bobreklerim çok fazla ağrıyor bol bol su da içiyorum . sırt üstü yatınca ağrıdan kalkamiyorum doğum sonrası bu durumu yaşayan var mı
1233Mom12345 kuzeydeniz23 gittinizmi doktorra bendede aynı durum var ultsrasonda bisey çıkmıyor sag bobrek agrim var belime vuruyor
kuzeydeniz23 1233Mom12345 gittim birşey çıkmadı fiziğe git dedi hala 1 yıl.olacak aynı şekilde ağrım oluyor sanırım biraz fizyoterapist hareketler yapmak lazım doğumdan sonra oldu