TugcenurLina Merhaba kızlarr Arçelik 800 km kurutma makinesi kullanıyorum günlük de 2 saat kurutuyorum ama yumuşatıcı kokusu kalmıyor çok yoğun olmasa da biraz koku kalsın istiyorum napabilirim
Artemiss_ TugcenurLina ben hassas olarak yıkıyorum kokusu kalıyor canım denediniz mi? Olmazsa makyaj pamuğuna yumuşatıcı döküp makinanın içine atın öyle yıkayın mis gibi kokutuyor 🥰🥰
hobby_catolog_hk TugcenurLina sağlığınız için kalmaması daha iyi. Cocugunuz varsa kokusuz seyler kullanmak daha iyi. Temiz kokusu oluyo zaten ekstra bi kokuya gerek yok bence.
TugcenurLina Artemiss_ hassas denemedim onu da deneyeceğim teşekkür ederim pamuğu denemiştim çok verim alamadım ikisini de deniyim yine 😊💐
TugcenurLina Melis1706 ben de onu kullanıyorum çamaşır makinasından çıkınca muhteşem olan kokusu kurutmada kalmıyor 🤷🏻♀️
Edamami Çamaşır kurutma makinesi için koku kapsülü var Arçelik ben onu kullanıyorum ⅚ ay kullanılıyor sonra yenisini almak gerekiyor yıkarken yumuşatıcı kullanmaya gerek olmuyor