Bahar47 bu aralar sıkıntımız war iştahsız gibi sütü az içiyor süt veriyorum sabah yunurta sarısı haşlanmış ya da peynirle omlet yapıyorum bu kadar sabah dediğim bu saatler 3 gibi yoğurt çorba veriyorum metcimek çorbasını sewdi havuç patatesli akşam üzeri de meyve rendeliyorum bazen bazen irmikli muhallebi yapıyorum bazen meyve rendeleyip 1 bebe büslivisini kendi sütümle ezip pekmez koyuyorum açıkçası bende çok iyi değilim sanki araştırma yapıyorum ne yapsam diye 😊