Benoyleuygungordum__ Annis-ogul ne kadar var edet tarihinize yada bu gecikmiş haliyle alınan kan değeri mi 🤗
sevimliidostlarr Annis-ogul reglıme 9 gun kala beta 1.20 ydı 13 aylık bı oglum var 😀 Ama dr demıstıkı Rahım duvarların kalınlaşmış gebelık olabılır ama sende kıstte gorunuyor Kıstten dolayı da beta bu sekılde olabılır demişti
Ebruacr Annis-ogul adet olmadin mi bende daha olmadım ya strese girdim resmen korunuyoruz ihtimal yok ama niye olmadım bilmiyorum test yapmaya korkuyorum
Annis-ogul Benoyleuygungordum__ 1 hafta var cnm ama bnm ay başından beri mide bulantısı halsızlığım vardı. Meğersem hasta olduğum için oyleymis. Ağır grip atlattım.
Benoyleuygungordum__ Annis-ogul Reglime 12 gün kala alınan beta degerimde benimde 2.3 çıkmıştı . Sonra hamile olduğumu öğrendim 🙈 Tabi sizinde böyle olacak diye bir kaide yok 1 hafta gibi kısa bir süre kalmış zaten ☺️
Annis-ogul Ebruacr bnm daha zmn var ama gripten dolayı çok mide bulantısı oldu bnde bi an acaba mi dedim .allshtan bisey cikmadi 🤣
Annis-ogul sevimliidostlarr aman aman kizzz sus oyle birsey insallah yoktur. Daha reglime dee var .tsbi allahtan hayırlısı inşallah. Allah analı babalı büyütsün cnm
asimesila Zeynepsametaras 1.20 den nasıl arttı ya benimde 1.20 çıktı bir gün kanama geldi sonrasi yok 3 kilo aldım bu aralar devamlı uyumak istiyorum asiri akintim var sol kasik ağrım var evde test yaptım negatif birinde hayalet çizgi cikti sadece adetime 13 gün var