Ya ben bilmiyorum bebemi kimse ile tek bırakmıyorum her türlüsü olur bir de ablanız sanki çocuk açlıktan bayılacak saatlerce anasız kalmış gibi ablanız iyi niyetle yapmamış üstelik zaman geçmiş söylemiş niyeti neydi acaba sordunuz mu bizde de bebeğin ağzına tükürülürmüş bana çeksin huyu diye o yüzden kimseyle bırakmıyorum