ada99 hayır kaybedebilirsiniz insanlık hâli cezası falan da yok , başkasının kullandığı tespit edilmeden iptal ettirdiginiz zaman sıkıntı yok ,başkası kullanır tespit edilirse ceza kesiliyor ,iptal ettirin yeniden başvurun, kart parası ile kargo parası kesilir sadece ,kaç olmuştur bilmiyorum maksimum 100 olsun hadi