Merhaba arkadaşlar kızım prematüre doğmuştu 9 ay 25 günlük düzeltilmiş 7.5 aylık 5 aylıkken biz ek gıda tadım olarak başlamıştık şuan gayet güzel kahvaltı ara öğün vs devam edıyoruz kılosu vs de iyi maşallah akşam 9 da uyuyor gece 2 3 gıbı uyanıp 2 ölçek hipp bıberon maması ıcıyordu gecen haftaya kadar alttan 2 dısımız çıktı bıraz iştahsızlık yasadık gece uyanmayı kestı 3 gündür yine uyanmaya başladı sabaha karşı 5 te uyanıyor mesela 3 gündür biberon yapıyorum biberonu görünce hemen heyecanlanıyor tutup içmek istiyor ama ağzına götürünce bır ıkı damla mama gelince tıksınıyor itmeye başlıyor biberonu acaba mamadan mi tıksındı içiremedim 3 gündür :( gece gece kaşık maması yaptım 4 5 kaşıkta olsa yedi onu uyudu mamayı mı değiştirsem acaba