Kizlar şuan gebe degilim ama ilk gebeliğimde tansiyonum yükseldi ve riskli erken doğum yaptım şimdi de kalp ritim bozukluğum çıktı ve kullandigim ilaç tansyonuda düşürüyor ikinciye hamile olunca bu sorunlar yine hamileliğimi etkiler diye korkuyorum o yüzden planli gebelik düşünüyorum sizde ilk gebelikte tansyonu yükselen ikinci gebelikte düzelen var mı sizce ne yapmalıyım