kuzeydeniz23 Merhaba 3.5 aylık bebeğim var .emziriyorum ama bobreklerim çok fazla ağrıyor bol bol su da içiyorum . sırt üstü yatınca ağrıdan kalkamiyorum doğum sonrası bu durumu yaşayan var mı