Oğlum 11 aylık. Diş çıkarıyor. Şimdiye kadar hep çok rahat çıkarmıştı o yüzden bu verdiği tepkiler dişten mi emin olamıyorum. Sürekli çok ama çok bağırarak ağlıyor. Kendini yere atıyor ayaklarını yere vuruyor. Hastaydı acaba huy mu etti yoksa gerçekten dişten mi yapıyor anlayamıyorum. Sizde de diş döneminde oldu mu böyle şeyler