Hastanedeki doktor kwella diye bi şampuan veriyor hiçbir işe yaramıyor özel doktora gittiğimde bi karışım krem veriyor eczanede hazırlıyorlar 3 -4 gün sürüp kurtuluyorsunuz çok iğrenç kokuyor çamur gibi ama en etkili yöntem bu bence kıyafetlerinizi ve evdeki her şeyi 60-90 derecede yıkamanız gerekiyor çok hızlı yayılan bir hastalık özellikle gece başlıyor kaşıntı parmak aralarında diz kapaklarında çok oluyor insanın psikolojisini bozuyor ama mutlaka geçiyor öyle düşünün