Yasemin158 Bebeğim 4 bucuk aylik yeni dogan topuk kanında bisey demediler daha sonradan metabolik test de fenilanin sınırda çıkıyor. Daha önce böyle bi durumla karşılaşan var mi ve normal degere dönen
Melzey12 Merhaba ☀️ benim de kızımın topuk kanında değeri hep sınırda ya da çok az üzerinde çıkıyor(2.1-2.3 gibi) 9eylülde takibini yaptırıyoruz. Diyet vs başlanmadı çok yüksek olmadığı için. Ama yine de insan huzursuz oluyor. Uykularımız kaçtı artık.
Melzey12 Yasemin158 6. Aya kadar hep 2 küsürlerde seyretti. Ek gıdaya geçişte çok endişelenmiştik ama çok şükür 1.75 e gerilemiş. Takibi 1.5 aya çıkardılar. İnşallah böyle devam eder.
Melzey12 Yasemin158 evet verdik 2 tane mutasyonlu geni var bebeğimin. Hatta biri benden biri babadan. Ama mutasyonlu genlerden sadece bir tanesi hastalıkla alakalı diğeri önemi bilinmeyen bir şey. Çok güçlü bir mutasyon olmadığı için çok yükseltmez demişti doktorumuz zaten. İnşallah hep böyle seyreder. Sizde durum nasıl ?
Yasemin158 Melzey12 bize de 2 farklı mutasyon var dediler bizden kan aldılar sonuç bekliyoruz. 5 aydır değerin kac olunduğuna bakılmadi da geçen gün bide ona kan verdik bekliyoruz bakalım inşallah iyi çıkar. Siz topuk kanıyla mi öğrendiniz
Melzey12 Yasemin158 değer 6 ve üzeri olduğunda diyet başlıyormuş doktor bize öyle söylemişti. Sizin de çok yüksek değil. İnşallah düşer sizin de. Düzenli takibinizi mutlaka yaptırın. Biz her ay izmire gidip geliyoruz Marmaris’ten.
Yasemin158 catalbasoglu bizim ki 2 civarındaydı şimdi de 3.2 olmuş. Siz ne kadar süreyle kan veriyorsunuz
tugceidildeniz Yasemin158 İdil 27 günlük 3 kere topuk kanı verdik toplam 2.01 - 3 - 3,47 geldi sonuçlar cuma günü fakültede kan verdik onun sonucu da yarın çıkacak hep yükselmeye devam eder mi o aklıma takılıyor çok.