Arkadaslar fıbromiyalji hastasıyım. Bazen agrılarım cok oluyor parasetemol alerjım var parol ve turevlerını kullanamıyorum. Arveles gecırıyor agrılarımı ıctıkten sonra 5 6 saat emzırmeyp sutu sagıp dokuyorum ama sızce 5 6 saat yeterli olur mu ılacının etkı sının gecmesı ıcın