Serpil51 iPhone 6 s den 12 ye geçtim kamerası leşşş valla 6 daha iyi , kar fotosu çektim karın rengi gri gözüküyor altıyla çektim bembeyaz , yüzümü sarılık olmuşum gibi çekiyo birde ruh gibi ya ağlıcam 12 alıp memnun olan var mı
canparem11 Serpil51 canım büyük ihtimalle true tone modun açık onu ayarlardan kapat düzelir telefonun