Arkadaşlar merhaba meme küçültme ameliyatı olmak istiyorum dogumdan once 75 c kap südyen kullanıyordum oglumu emzirmeyi bırakalı 9 ay oldu. Gögüslerim süt nedeniyle aşırı büyüdü şuan 75 e kap sütyen kullaniyorum o da zaten bulmasi çok zor 😭 kilomda fazla degil boyum 164 kilom şuanda 67. 65 le hamile kalmıştım. Kafamı kurcalayan şey 2.çocuğu beklesem mi yoksa şimdi olmak mantıklı mı süte etki ediyor mu çok kararsızım olan var mı süreç nasıl yardımci olur musunuz? Gercekten psikolojimi çok bozdular sırt omuz ağrısı da cabası