Kızlar bebeğim 8 ay 3 günlük aa daha emekleme yok oturuyor, dönüyor otururken etrafında dönüyor oyuncaklarına uzanıyor elimi tuttuğunda kendisini kaldırıyor bir yere tutunarak kalkmak istiyor . Ancak emeklemeye dair bir çabası yön ben doktora söyledim daha var diyor bir tarafdan da korkuyorum . 6 Şubat’ta çocuk norolojisi randevu var onunda sorucam. Sizce çok mu takiyorum