Kızım 14 aylık sabah 9 da kalkıyor ve 2 uyku yaparsa gece kalkıyor sabaha karşı 5 te falan hep bölünüyor bir defa tek uykuyu denedim gece hiç kalkmadı ama dayanamıyorda sürekli mızmız ağlamak istio eğer devam edersem alışırmı sizce siz naptınız kaç günde geçtiniz tek uykuya sabırlımı olmam lazım