eraltayy ben de şimdi ayni postu açacaktım. Bana da verdi ama çocuğu 8 saat emzirme dedi bu mümkün degil ne yapacağımı şaşırdım. Aile hekimine sordum 4 saat sonra sütünü sağ dök oyle emzir dedi. Ne yaparsan yap cocuk etkilenir ama cok bişey olmaz ishal olabilir sadece dedi. Kafam karışık kullansam mi kullanmasam mi diye