selam kızlar spiral taktıralı 7 ay olcak en son 3 ay önce gittim kontrole sorun yoktu. 2 gündür lekelenir oluyor arada olurdu ama bu sefer kanama gbı oldu hiç adeta olmadım henüz adetim mi başlıycak acaba. Doktora gidicem ama Pazartesite buldum sıra. En büyük korkum hamile olmak 🤣 yani imkansız spiral geri çekilme prezervatif ne bulduysam korunuyorum ama burda neler okudum 🤣 spiral kayması böyle bişey mi leke mi gelir yaşayan var mı