Artemiss_ ilk evliliğim de gelinlik giymek nasip olmadı ikinci evliliğimde de olmadı saha nikah yapmadık bekliyoruz öyle
Ablam evleneceği zaman nişan elbisesini denemiştim gelinliğini öyle üstüme giymiştim büyüklerimiz de giyme kendi düğünün olmaz demişti saçma bulmuştum belki de batıl olan bazı şeyler gerçekte olabiliyor kader gülmedi mi gülmüyor neyse konuyla alakalı değil ama içimden geldi yazmak 💐💐💐