zeyneponder Mavi paket yeni nesilden çok memnunum. 16 aylık hep molfix kullandım sızdırma en fazla 10 kere olmuştur. Yan lastikleri açmak gerekiyor taşmaması için. Ayrıca hiç pişikte olmadı. 4+ kullanıyorum, 11.600 kilosu
Mesela dün öyle bir çiş yapmış ki bütün bez çiş olmuştu nerdeyse 1 kg 😂 ona rağmen hiç taşmamıştı