Kızlar sağlık bakanlığı ocağına gitmiştik 2. Ay asi için. Oğlum ağlayınca hemşire morariyor kalp rahatsızlığı olabilir götürdün mu dedi. Evet yüzünde aşırı ağlarsa bir morarma oluyor bugün bacakalrinda da oldu 3 aşı canını yakıp aşırı ağladığı için. Acaba sizin de başınıza geldi mi vsr mi böyle olan